Tuesday, December 28, 2010

Yıl başı hediyeler / Новогодние подарки

Hediyelerim tam zamanında (yani yılbaşından önce) sahiplerine ulaştığı için gerçekten çok mutluyum.
Bir ayıcık daha Moskova da ikamet etti. / Я так рада, что моя посылочка успела вовремя (как раз до Новогодних праздников) добраться до своего адресата. Еще одна моя кофейная мишка поселилась в Москве.


Yeni sahibi ona Mishel adını verdi. / Новая хозяйка назвала ее Мишель.


Bu ayıcık kızı yolda sıkılmasın diye ona bir oyuncak diktim / Чтобы мишутке не было скучно в дороге, я сшила ей вот такого игрушечного медведя


Ve tabi ki hediye almadan yola çıkamazdı bu cesur kız. / Ну  и , конечно же, не могла отправить эту смелую дечушку без подарков.



Ben de hediyesiz kalmadım bu Yılbaşında. Olga'dan (moskovalı arkadaşım) da bana bir hediye geldi. /
Но и я не осталась без подарков к Новому Году. От Оли (моей московской подруги ) пришел этот подарочек. 



İşte bu sevimli ve neşeli kuzucuk!!! / Этот симпатичный и веселый барашек!


Olga'nın yaptığı oyuncaklara bayılıyorum!!! Artık benim de bir tane var! /
Я просто в восторге от Олиных игрушек. Теперь и у меня есть одна 8)))
Барашка назвала Кузьмой.

Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam size!!! / Эх, счастье есть, я это точно знаю!!!


Herkese Mutlu Yıllar!!! / Поздравляю вас всех с Новым годом и желаю исполнения желаний и замечательных друзей!!!

8 comments :

  1. Какие у вас мишки очаровательные получаются! Милы-милые! И подарок чудесный!
    С наступающим!

    ReplyDelete
  2. Kat: Спасибо большое! Очень приятно 8)))
    Очень люблю возиться с этими кофейными мишутками 8)))
    Вас тоже с наступающими праздниками!!! Пусть исполняются желания!!!

    ReplyDelete
  3. ben ilk kez görüyorum çalışmalarınızı ve isminizi.dilim tutuldu ne söylesem bilemiyorum çok etkilendim yaptıklarınızdan.çok başarılı tasarımlar bunlar hepsi birbirinden güzel.nasıl olurda görmeme sizi şimdiye kadar.hayran kaldım doğrusu hayraannn...:)

    ReplyDelete
  4. Fatoş, Çok teşekkür ederim! Böyle kelemeleri duymak gerçekten de mutluluk veren bir şey. 8)))
    Bu blogu yeni oluşturdum. Daha 2 hafta bile olmadı.
    Bir işi sevdiğin zaman o sana karşılık veriyor ve elin altından sevimli çalışmalar çıkıyor. Tek sırım buydur. 8)))
    Bu arada bloguma hoş geldiniz! 8)))

    ReplyDelete
  5. *ssdesignbutik 8)))
    Teşekkür ederim 8)))

    ReplyDelete
  6. Olga_ Antalya 8))) Спасибо, Олечка!

    ReplyDelete