Wednesday, December 29, 2010

Örgü battaniyesi / Вязаный плед

Soğuk kış akşamlarında vazgeçilmez "dostum". /  Знакомтесь, мой неизменный "друг" для длинных зимних вечеров. 8)))

Sayısız kare ve dörtgenlerden oluşan örgü battaniyesi. Onu örmek ayrı bir iştir. Ama bu puzzle'dan dört dörtlük resmi oluşturmak daha da zor bir işti. Ama bu kadar emek verdiğimden hiç pişman değilim. / Состоит из бесчисленных квадратиков и прямоугольников. Одно дело было его связать. Но собрать из этого паззла полноценную картинку - оказалось еще более сложным занятием. Но я абсолютно не сожалею о затраченных трудах и времени.

 Çünkü sadece bedenimi değil ruhumu bile ısıtıyor. / Потому что своим теплом он согревает мне не только тело, но и душу 8)))

10 comments :

  1. Bir bebeklik pattaniyem var :) sarı zemin, kare kare tığla örmüş rahmetli babaannem. Onu kullanıyorum tv falan izlerken ya da iş yaparken :) ama bunu da görünce düşünmeden edemedim... Babaannem olsa ne güzel örerdi. Yazık ki benim örgüyle yıldızım pek barışık değil :) güzel günlerde kullan canım, günlerin hep güzelolsun ;)

    ReplyDelete
  2. Oyuncaklarım ile ilgi yorumunuz için teşekkür ederim:)Ben de sizin blogunuzu keyifle izledim.Hepsi muhteşem.
    Şimdiden mutlu seneler..

    ReplyDelete
  3. tarcinmoscow Teşekkür ederim! 8)))
    Örgüyle yıldızın pek barışık değil Ama başka işlerde o kadar başarılısın ki... Herkesin bir "dalı" var. Mesela ben ne kadar resimler ile uğraşıyorum - istediğim sonuca ulaşmak mümkün değil maalesef.
    Sen de benim hayal ettim işte mükemmelsin! :)))

    ReplyDelete
  4. iyifikir, Teşekkür ederim! 8)))
    Oyncaklarınıza ruhunuzu kattığınızı belli oluyor. Hem işçiliğiniz çok güzeldir hem onlar canlı gözüküyorlar. Gerçekten etkelindim.
    Size de mutlu seneler! Sevgiler

    ReplyDelete
  5. Класс! Уютно-то как:)) особенно на фоне орхидеи!

    ReplyDelete
  6. Kat, спасибо! 8)))
    С пледом пришлось повозиться, особенно со сборкой. потом еще посадила его на подклад. Но то тепло, которое он дает, действительно этого стоило 8)))

    ReplyDelete
  7. Çok güzel bir battaniye.Sıcacık görünüyor buralardan bile.Ellerinize sağlık..
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  8. Hobihane, çok teşekkür ederim! Gerçekten de sıcacık bir battaniye oldu 8)))

    ReplyDelete
  9. О.ожаю вязанные пледы,сама вязала для сына когда была беременна.пользуемся до сих пор - эксклюзив.твой очень хорош,подкладка это идея.

    ReplyDelete
  10. Olga_ Antalya, спасибо, Оля!
    Даже сама до сих пор не понимаю как же я решилась на такую огромную работу 8)))
    Просто увидела подобный плед в фильме "Спроси у пыли". Мне этот плед так понравился, что пришлось скачать фильм, чтобы рассмотреть плед во всех деталях 8)))
    Но я теперь так довольна. Он такой теплый, а главное уютный 8)))

    ReplyDelete