Wednesday, December 22, 2010

Boncuklar oyunu 2/ Игра в бусинки 2










7 comments :

  1. bunlar ne kadar değişik ve hoş şeyler. Daha önce hiç bu tarz çalışmalar görmedim. Çok beğendim çokkk:))

    ReplyDelete
  2. Şahaneler bunlar hakikaten çok güzeller ve dahası blogunuzda yaptığınız birçok şey çok hoş..
    Elinize sağlık

    ReplyDelete
  3. deniza merhaba... blogunuza bayıldım gerçekten tasarımlarınız harika. Üstelik Rusça birşeyler görmek de çok iyi geldi. Haklısın daha ilk gittiğim gün kalbimi verdim ben Moskova'ya. Pekçok büyük dünya şehri gördüm ama Moskova'nın büyüsünü henüz hiçbirinde yakalayamadım. Rusya ile bağlantınızı merak ettim. Blogumu ziyaret ettiğin ve blogunu keşfetmemi sağladığın için çok teşekkürler...

    sevgiler, Seden

    ReplyDelete
  4. Merhaba Seden! 8)))
    Çok teşekkür ederim.
    Rusya ile bağlantıma gelince - çok basit. 8)))
    Rusum ben. Ama kalbimi İstanbula kaptırdım 8))) Ve bu şehir ile birliliğimiz 14 sene sürüyor. Tutku bu kadar devam edemeyeceğine göre sevgi olmalıdır. 8)))
    Ve büyük ihtimalde türkçem çok düzgün değil. Yazılarda hata yapıyorsam - düzeltebilirsiniz. Bu arada türkçemi de biraz düzelterim. Bu blogu türkçe yazmamın en önemli sebebi bu zaten.
    Ve tabii ki ayni hobi ve merakları olan insanlar ile tanışmak. Sizin çalışmalara bayıldım. Hem dekupaja hem taş üstündeki resimlere.
    Sevgiler

    ReplyDelete
  5. Ne kadar ilginç :) Moskova'ya aşık bir Türk kadın ile İstanbul'a aşık bir Rus kadın :) Bu çok güzel bir buluşma oldu. İnan bana, senin Türkçen beim Rusçamdan kat kat iyi :) (dil öğrenme konusunda belirgin bir beceriksizliğim var.)

    Uzun zaman olmuş sen geleli ama ben de az değil, 13 yıl yaşadım Moskova'da ve yakın bir zamanda Moskova'ya geri dönme umuduyla çarpıyor kalbim. Ben geri dönmeden ;) yüzyüze de tanışabilmeyi çok isterim. Bazen İstanbul'a geliyorum, arzu edersen bir kahve içeriz.

    Sevgiler

    Not: Ufak tefek hataların oluyor tabi yazılarında. Ama çok çok küçük şeyler. Bu şehirde birlikteliğimiz 14 seneDİR sürüyor yazman gerektiği gibi. İnan bana oldukça düzgün Türkçen. Benim çocuklarım ana dilleri gibi Rusça konuşuyorlar ve onları çok ama çok kıskanıyorum :)

    ReplyDelete
  6. 8)))
    İstanbula geldiğin zaman bana mutlaka haber ver! Ben de yüzyüze tanışmayı çok isterim! Bizim o kadar çok benzeyen taraflarımız var ki... Mesela (çocukça olsa da) en sevdim kitapların ve filimlerin arasında Yüzüklerin efendisi var. Türkçe ilk okudum kitap oydu zaten 8)))
    Seninle tanıştığım için çok mutluyum!

    ReplyDelete