Friday, November 8, 2013

Tanoshi serisi oyuncaklarım / Игрушки серии Tanoshi.

Aslında bu oyuncaklarımı iyi biliyorsunuz 8))) Sadece isim onlar için yeni seçtim. Bu oyuncaklar Japonya oyuncaklara benziyorlar, isim de bu dilden seçmek istedim. Bir kaç gün sözlük karıştşrdım ve sonunda Tanoshi ismine karar verdim. Tanoshi - eğlence ve neşe anlamına geliyor. Bu arada oyuncaklarımı da daha eğlenceli hale getirdim. Umarım resimleri beğenirsiniz. / На самом деле вы знаете эти мои игрушки.
Просто я уже давно собиралась придумать название для этой серии куколок. Так как они очень смахивают на японские игрушки, то и имя хотелось подобрать им соответственное. И вот пару дней я провозилась со словарем и в итоге остановилась на названии Tanoshi. Его значение - забава или веселье. По моему, подходит 8))) Ну и еще схожесть с моих собственным именем внесла свою капельку. Ну а в связи с новым Забавным именем решила вас поЗабавить, а их портретно увековечить 8))). Надеюсь, что вам понравится.









2 comments :

  1. Deniz hanım http://www.etsy.com/listing/160612194/anny-the-doll-with-big-feet-and-hands
    buradaki bebeğinizin tarifini satın almak istiyorum
    Kredi kartı kullanmadığım ve etst den daha önce hiç alışveriş yapmadığım için siz bana bir hesap numaranızı verseniz ücreti oraya havale yapsam olurmu acaba
    mail adresim
    denlioznur@windowslive.com

    ReplyDelete
  2. Hepsi çok güzeller. Oyuncaklarınıza bayılıyorum. Keşke benim de böyle becerilerim olsaydı.

    ReplyDelete